mardi 16 mai 2017

May's Moodboard by Mary

Hello my dear friends!

Today, is my turn to share with you my layout for the May's Moodboard. I made a spring layout in pink and green tones totally inspired by the beautiful board.

Bonjour mes chers amis!

Aujourd'hui, c'est mon tour de partager avec vous ma page pour le tableau de mai. J'ai réalisé une page printanière dans les tons de rose et vert totalement inspirée par le superbe tableau!



This is the moodboard...  


I used all the elements of the board... the sketch, the color palette, the title, a woman's photo, the watercolor background and the sequins.

J'ai utilisé tous les éléments du tableau... le sketch, le combo, le titre, la phooe de femme, le fond d'aquarelle et les sequins.
 

Here are some close ups of my layout...






  
I used a flair from the ''Ladybug'' kit



If you love Cuts2luv flairs don't forget to join us in the challenge! You still have time!

Thank you for your time my friends!

Si vous aimez les badges Cuts2luv n'oubliez pas de rejoindre le défi! Vous avez encore du temps!

Merci pour votre temps mes amis!



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!