mardi 4 juillet 2017

Fun in the Sun

Hi Friends,

It's Torsa!! Today I am here at Cuts2Luv blog with my first layout!! July means summer, sun, beach, vacation and lots of fun !! Cuts2Luv have beautiful blue and sea themed mood-board for this month!!

Bonjour les amis,

C'est Torsa!! Aujourd'hui je suis ici sur le blog de Cut2luv avec ma première page! Juillet veut dire été, soleil, plage, vacances et beaucoup de plaisir!! Cuts2luv a un magnifique tableau au thème de mer ce mois-ci!!



The mood-board for July is 
Le tableau pour Juillet est

I used from the board the word you, the water picture, the combo, the technique and the anchor embellishments.

J'ai utilisé du tableau le mot you, la photo avec de l'eau, le combo, la technique et les embellissements ancres.



Below are few close ups :-

I have used the following badges from Cuts2Luv :





Hope you would like my creation!! Please visit Cuts2Luv blog for more inspiration!!
Thanks,

J'espère que vous allez aimer ma création!! Visitez le blog pour plus d'inspiration!! 
Merci,



4 commentaires:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!