lundi 17 juillet 2017

July's Moodboard by Mary

Hello my dear friends!
It's Mary here with you today and I have a new layout to share with you, made for our July's Moodboard.

Bonjour mes chers amis! 
C'est Mary avec vous aujourd'hui et j'ai une nouvelle page à partager avec vous faite à partir de notre tableau de Juillet.



The moodboard this month is so fresh and it smells summer.

Ce tableau est si frais et il sent l'été!


I was inspired by the beautiful color palette and I used the tones of blue and green that matched perfectly with my photo. I've based my layout on the sketch and I've made lots of drops with the sprays. To complete my page I've used a flair with an anchor.

J'ai été inspirée par la belle palette de couleurs et j'ai utilisé des tons de bleu et de vert qui s'agencent parfaitement avec ma photo. J'ai bâti ma page à partir du sketch et j'ai fait beaucoup de gouttelettes avec mes sprays. Pour compléter ma page j'ai utilisé un badge avec une ancre.


Here are some close ups of my layout...






Flairs used on this layout: 



Sail away

If you love Cuts2luv flairs don't forget to join us in the challenge! You still have time!
Thank you for your time my friends!


Si vous aimez les badges Cut2luv n'oubliez pas de relever le défi, vous avez encore du temps!
Merci pour votre temps mes amis!

3 commentaires:

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!