mercredi 18 avril 2018

CSI Guest DT Project at April !!


Hi friends,

Today I am at Cuts2luv blog with my projects I created for CSI Challenge blog as Guest Designer !!

CSI :#251


Bonjour les amis,

Je suis ici sur le blog aujourd'hui pour vous présenter mes pages créées pour CSI en tant qu'invitée créative.



 I created a cute and fun layout , using Lindy's Gang ,watercolor papers from Maremi's small art and Beautiful Cuts2luv badges !!

below are few close-ups :-

J'ai créé une jolie page en utilisant les produits Lindy's, du papier aquarelle et de magnifiques badges.

Voici quelques gros plans: 




I have used following badges :

  3 buttons 1 "Free as a bird


3 badges knit 1 "




CSI Case : #252

Absolutely out of my comfort zone .. I tried to solve the case :)

Ce défi était totalement hors de ma zone de confort mais j'ai tout de même essayé de le relever!




Below are few close ups :-





I have used following products from Cuts2luv:-

3 buttons 1 "Fearless



3 badges 1 "Wild and free


That's all for now!!

See you soon :)



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci de votre commentaire!
Thank you for your comment!